torsdag 7 maj 2009

Panik!!!

Hej!
Man får lätt panik av att gå på högskolan. Särskilt när alla lärare ger olika besked av hur man ska göra en uppgift.
Är så trött på allt refererande och allt snack om forskning, jag vill ha konkreta tips och fakta om hur verksamheten fungerar i praktiken...
Inte bara höra någon säga; min forskning säger bla bla bla...
Visst det kanske är viktigt men det känns så avlägset...

Ska på en föreläsning om "INRE STRYKA" ikväll. Man fick köpa biljett till halva priset, det har inte med skolan att göra men dom sålde biljetter extra billigt till studenter... Det är med en norsk som heter Atle Johansen och Chrsitin Caspersen i folkan i Borås. Hoppas det blir bra ikväll. Trodde någon mer från min utbildning skule gå men ingen jag frågat ska göra det.. inte så kul å gå själv utan att känna någon.. men men... en äkta kvinna kan klara sig själv! Fast just nu vill ja bara bli lite bortskämd... snälla älskade simon... om du läser detta.. du vet vad jag drömmer om.. säger bara.... smycken... ;) ha ha.....
kram

Inga kommentarer: