lördag 17 januari 2009

Godmorgon!

Hej!
Sitter i min killes lägenhet i Kinna, lite trött sedan vi festade igår med hans kompisgäng.. say no more...
:)
Ikväll är det myskväll med några kompisar. Ska göra potatisgratäng. Superlätt, det finns på påse, bara att klippa upp lägga i fromen och in med det i ugnen sedan är det klart...
passar mej utmärkt :)
Har läst igenom min kusrhandbok inför kommande kurs nu på morgonen. Den verkar så rolig... Den handlar om barnet och kulturen- BOK. förkortas den.
Känner verkligen att den här utbildning är helt rätt för mig och det känns så jävla bra...
Är så glad att jag började plugga där och inte började arbeta som personlig assistent... jag vill jobba som personlig assistent, men att jag även utbildar mig till förskolelärare så jag kan välja mellan två yrken eller typ jobba med barn i behov av särskilt stöd typ...
Ha det gött. Kram

Inga kommentarer: