fredag 9 januari 2009

Översättningspenna


Hej!

Sitter och pluggar till tentan. Den är som sagt om en vecka.

Anna, en tjej i min studiegrupp i skolan hade en slags översättningspenna som man kunde översätta ord från tex. svenska till engelska.

Himla bra om man inte vill lägga hela dagen på att slå upp ord i en ordlista (om man är så dålig på engelska, som jag är....) Jag köpte därför en sådan lite manick på akademibokhandeln efter skolan, och tro mig... den var såååå bra!!!!! Den är min nya närmsta vän nu tror jag... min assistent!!!! Om ni får tillfälle så köp en sådan! (pris ca 1400-2100 kr. beroende på hur många funtioner man vill ha på den...på akademibokhandeln i Borås.)


Imorgon ska jag demonstrera i Borås mot kriget mellan Israel och Palestina.

På stora torget i Borås kl. 12.


Ha det fint. Kram

Inga kommentarer: