fredag 24 april 2009

Helg....

Hej!
Ja så var det helg igen.. skönt... Måste dock plugga en del. har inte läst lika mycket som jag brukar denna veckan föör det har hänt mycket annat denna veckan. Inget särskilt eller så men jag har helt eneklt inte tagit mig den tiden jag borde...

Igår var det 10 år sedan min mormor dog. Kan inte förstå att tiden gått så fort. Visst, det har hänt massor.. men det känns ofta som om det var "igår" som mormor dog.... inser att jag levet större delen av mitt liv utan henne än med henne... känns väldigt konstigt måste jag säga... Jag och Simon var vid hennes och morfars grav. Åkte förbi huset där de bodde när jag var liten. kändes konstigt...

Igår kllippte jag mig. Klippte lugg och page. Var med Simon hos hans syskonbarn Emilia som går första året till frisör på gymnasiet. Så hon hjälpte mig att få en modern frisyr... :) Hon kommer att bli min hårguru ;)

Efter det åkte vi till Simons bror Fredrik för hans dotter Agnes säljer majblommor och då ville vi köpa några av henne. Fredrik och Anna (Fredriks fru) är såna där jättespontana goa människor som tyckte det var så kul att vi dök upp bara sådär och bjöd på middag (dom skulle äta då så vi fick ta del av snabbmakaronerna och korven) väldigt gott! Bättre än sån där modern mat som man ända sällan gillar... Så då satt vi där och hade trevligt till typ nio igår kväll och sedan åkte vi hem till Simons lägenhet.. Som sagt.. en underbar dag men med plugget blev det inte så mycket med...

Ha en trevlig helg.
Kram

Inga kommentarer: