söndag 7 september 2008

Trött!

Hej!
Jag är trött efter en intensiv helg. Har jobbat över 12 timmar idag. Gött med lite extra pengar. :)
Var på mamma mia (igen) igår med hon som jag är kontaktperosn till. Den var jättebra andra gången med. Kom på att manuset måste utspela sig för 10 år sedan, det var väll då manuset till muskalen kom? (för tjejen i filmen är 20 år) och hennes mamma berättar att hon blev med barn och väntade henne när hon var hippie. Och om filmen skulle utspelat sig ifag hade hon som är 20 i filmen varit född 1988. och man var ju knappast hippie i slutet av 1980-talet?
igårkväll efter filmen gjorde jag nog det mest ocoola man kan göra en lärdagkväll (sen när blev jag cool förresten?)... jag läst kurslitteratur, tills typ halv ett.... och gick upp för att åka till jobbet halv 7 sedan... så jag känner mig i alla fall riktigt effektiv....
Har mitt första litteraturseminarium imorgon. Hoppas det går bra.
Kram på er!
Hjedå.
ps. jag vill blogga mera men hinner inte pga. tidsbrist nu för tiden. Studierna går först!

Inga kommentarer: