tisdag 23 december 2008

Snart julafton!

Hej!
Nu är det snart julafton. Hjälp vad lång och seg den här dagen var när man var liten. Så himla jobbig. Nu för tiden känns det mest som om att man stressar för att bli klar med så mycket som möjligt före julafton. Allt ifrån att städa, plugga, slå inte julklappar och allt annat som hör julen till.
Jag sitter i skrivande stund i Dannike hos mina föräldrar och här lyser snön med sin frånvaro.
Tvärr. Det är väll ett resultat av växthuseffekten antar jag....???
Imorgon ska jag fira jul hos min moster i Ulricehman med mina kusiner och mina föräldrar och så... och mysigast av alla: lilla Felicia. :)
Tänkte gå på midnattsmässa också på kvällen. I Borås, i Gustav Adolfskyrkan. Har varit på sådant innan men inte i den kyrkan, utan i kyrkan i Dannike.
Nu måste jag gå och duscha, ska till min kille i Kinna för ikvälla ska vi till hans bror och börja julfirandet. åh.. Vad mysigt det är med jul...
God jul på er alla.
och viktigast av allt: ta hand om varandra!
kram Evelina

Inga kommentarer: