onsdag 17 december 2008

Tonårsutveckling

Hej!
hade en spännande föreläsning om Tonårsutveckling idag i skolan. Den var mycket givande och man förstod både mer om sig själv och andra tonåringar.
Sedan hade vi planering av den kommande kursen: BOK- Barnet och kulturen. Den verkar intressant men den börjar vecka 4 nästa år och just nu känns det rätt avlägset.

En vecka kvar tills det är julafton. Detta året har gått fort!
Riktigt fort. Det har hänt så himla mycket, både kul och minst sagt mindre kul saker.
Det negativa väljer jag att behålla för mig själv men det positiva är:
* Jag har börjat läsa till förskolelärare.
* Jag och Simon blev ihop.
* Trots att jag och William gjort slut är vi bra kompisar vilket känns oerhört bra!
* Felicia och jag har haft så mycket kul ihop... gått i första maj-tåg, badat, pratat i telefonen, varit i djurparken mm. (dessa saker har även andra varit med på...)
* Varit på Cypern med min kusin Andreas.
* Fått min älskade katt Sara.
* Lärt känna nya trevliga människor.
Ja.. det blev ne hel del...
Ha det bra. Vi höres.

Kram på er alla.

Inga kommentarer: