tisdag 16 december 2008

Va, kostade den inte mer?

Hej!
Sitter framför en dator i Kinna och försöker hitta på något vettiget att skriva om. Fast å andra sidan... måste allt man skriver vara vettiget?
har gjort en ljuvlig shoppingtur idag. Börjar snart låta som ett litet bratz men det är inte min avsikt. men jg är så glad för jag hittade en så himla fin väska som var lite dyr tyckte jag... när jag sedan berättade det för min kille sa han: Va, kostade den inte mer? jag gillar den typen av killar ha ha...

För att vara lite allvarlig....
Vi har en ekonomisk kris i Sverige just nu (jag shoppar för att hålla arbetstillfällen vid liv ha ha)
Frågan är helt ärligt var detta kommer att sluta. Det är som det var i början av 1990-talet.
Undra hur världens politiker ska läsa det så det blir så bra som möjligt för så många som möjligt?!?

Nu har det även varit jordskalv idag i Sverige. Fy vad obehagligt.... Sånt är så läskigt...
Det är ett av de större skalven de senaste 100 åren i Sverige. Vad kommer härnäst?

Det återstår att se.
Snart är det julafton. Vad kul det ska bli...
Ha det bra.
Kram

Inga kommentarer: