tisdag 23 juni 2009

Har en ny bok

Hej!

När jag kom från jobet idag hade jag ett paket att hämta ut på posten. Det var min efterlängtade bok "Lindas bästa/värsta" av Linda Skugge. Endast 59 kr på adlibris! Ska lusläsa den när jag bloggat färdigt.

Sverige tar snart över ordförandeskapet i EU, ingen har missat det hoppas jag? Jag funderar över hur vår stadsminister Fredrik Reinfeldt (m) komer att sköta detta. Jag funderar också över vilka skillander det blir med en borgerlig statsminister jämfört med en från det röda blocket. Vilka frågor kommer stå högst på dagorndningen och kommer människor som lever i Sverige bli mera intresserad av EU nu än tidigare?

Det återstår att se.

Cao!

1 kommentar:

Camilla sa...

Försök att kolla din stavning innan du postar ett inlägg, det vinner du mycket på.