onsdag 24 juni 2009

Vänsterblocket åker tåg. Onsdagen den 24/6-09

Hej på er!

Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra. Sommarvärmen är äntligen här och jag testade säsongens bikini i solen. Underbart! Blev för övrigt väldigt glad över att jag har några som läser min blogg då de kommenterat lite på facebook.

Jag såg på nyheterna att vänsterblocket åke tåg och skulle ut och samla in röster i landet. Det är ju bra att de samarbetar och börjar i tid och talar klarspråk dvs. höjd skatt, men det känns lite som en kopia av när den borgerliga alliansen började samarbeta inför förra riksdagsvalet. Kunde de inte komma på något mera eget? Typ cykla eller något annat? Ska bli intressant att se hur det utvecklar sig. Personligen får de gärna göra sig av med Peter Eriksson (mp) eller ge honom en kurs i retorik för jag somnar av att höra hans enformiga röst!

Längtar tills imorgon. Felicia! Felicia! Felicia!

Kram

Inga kommentarer: