torsdag 25 juni 2009

Honung kladdar så förbannat! Den 25 juni 09

Hej!
Igår fick jag ett ryck när jag väntade på att min kille skulle komma hem. Insåg att min lägenhet var invaderad av sånt som lätt förökar sig; damm! Dammade av, dammsög och torkade golvet och kände mig nöjd med mig själv.
Tills imorse...
Hade haft honung i mitt te och den var väldigt flytande och jag spillde typ en deciiter honung på golvet. Bara att torka upp! Men det kladdade så förbannat. Har haft den i ett köksskåp för att den inte ska bli så hård men nu var den ju fan flytaden så den åkte in i kylskåpet. Intressantare saker än så har inte hänt i mitt liv sedan jag skrev sist.
Ni ska jag mot Jönköping och hämta Felicia på dagis! Ja, jag vet att det heter föskolan men dagis låter mysigare tycker jag!!!!
Kram på er
ps. I söndags fick Felicia frågan "Vad säger Nasse?" (vi pratade om nalle puh...)
Jag trodde hon skulle svara typ ; "nöff nöff". Men hon sa "Kära nån då..." och detär ju faktiskt så sant! har aldrig hört nasse i nalle puh säga nöff! Barn är bäst!

Inga kommentarer: