lördag 2 augusti 2008

2 Augusti 2008 Lördag, Första julklappen köpt!

Hej!
Sitter hemma hos min kompis Elisabeth Fjellström och har ätit jättegod vegetarik lasange. Är rätt skeptisk mot vegetarisk mat men det här var riktigt gott.
Jag är kontaktperson till en tjej med speciella behov och henneträffade jag idag. Vi gick runt i Knalleland och tittade i massor av affärer. Hon gillar leksaksaffärer så vi gick in på BR. Då fick jag köpt mina första julklapar till mitt kusinbarn Felica. Jag är nämligen inte så bra på att lägga undan pengar till julklappar... Så jag tänkte att om jag köper någon julklapp då och då innan jul så blir det inte lika mycket utgifter till jul typ... smart va? Det tycker i alla fall jag. Fast det gäller att man inte behöver byta julklappen om man köper den redan nu.
Så ut och köp julklappar! :)
Nu ska jag njuta av mitt kvällssällskap.
Kram på er!

Inga kommentarer: