fredag 22 augusti 2008

Facket! Here I come!

Hej på er!
Fick ett brev idag från facket där det stod att de 100 första meldemmarna fick någon present. Jag ska gå med. Det hade jag tänkt att göra även om man inte fått någo present såklart. Det som dock var en aning frustrerande var; i brevet stod det inget telefonnummer eller mailadress till hon som skickat brevet. Så jag fick leta upp det på internet via Lärarnas fackförbund. Inte så avancerat men borde inte det stå i brevet man fick så det är så lätt som möjligt att gå med?!?
Ska ut och äta på restaurang ikväll. Gott sa det bli!
Pappa fyller 56 år imorgon så vi ska ut och fira lite...
Här är en lista på saker jag komit på att jag vill ha:
* Ny skolväka
* Smink
* Kläder
* Träningskort på spinning
* En tvättmaskin
* Filmer...
* Skor
oj vad mycket man kommer på när kontot närmar sig noll.
Drömma går ju.
Kram

Inga kommentarer: