onsdag 13 augusti 2008

Den 13 Augusti 2008 Onsdag Mormors syster.

Hej på er därute!
Äntligen fungerar mitt internet igen hyfsat bra.
Har jobbat idag. Gjorde bland det bästa man kan göra idag; jag vara hemma hos en äldra släkting, min mammas moster och hon berättade jättemycket kul saker som hänt när hon var ung och saker om min mormor och morfar etc. Tänker dock ej skriva ut på bloggen vad hon sa av respekt för alla inblandade även om det bara var roliga saker... Men det är hur som helst ett jättehett tips från mig... att man pratar med sina äldre släktingar om de själva vill berätta, om hur livet var förr i världen, för man lär sig så mycket. Mycket mer än att sedan bara kunna läsa om det i böcker.
Fick också tag i lite mera kurslitteratur idag.... en tjej berättade att första tentan kan vara jättesvårt... hjälp!
dags att plugga och blogga mindre...
Godnatt. Kram

Inga kommentarer: