söndag 17 augusti 2008

Den 17 augusti 2008


Hej!

Det var några dagar sedan jag bloggade senast. Dåligt av mig!

Det har hur som helst inte hänt jättemycket i mitt liv de senast dagarna...

Har slutat mitt sommarjobb nu. Har en vecka "ledigt" nu tills skolan börjar. Är jättenervös över om jag ska klra det eller inte. Det är inte det att det är trista saker vi äser om; tvärtom... jag har ju valt det själv. Det jag är orolig över är om jag kommer ihåg allt jag läst när tentan ska göras...

Måste börja läsa mera redan nu.... Då har jag i alla fall försökt fixa det!

har beställt lite litteratur på adlibris imorse som jag kommer att behöva.

Vet att det säkert är omöjligt att köpa ala böcker man behöver av ekonomiska skäl men jag vill köpa så många som möjligt för jag tycker det är så mycket lättare att läsa böcker och inga kopierade sidor samt att man kan kldda/stryka under hur mycket man vill i sina egna böcker...

Var på Liseberg igår med SSU-klubben. Jättekul. Fint väder.

Åkband var dock dyrt. Eller... allt blir dyrt om man ska studera och måste köpa böcker till det... (men men.. att studera är mitt eget val så det får jag ta...)

Ska snart träffa Sara. Min kompis sedan jag var 9 år typ...

Kram

Inga kommentarer: