måndag 11 augusti 2008

Kriget fortsätter....

Hej!
Kriget mellan Ryssland och Geogrien fortsätter. Hoppas det blir fred snart. Frågan är vart hela konflikten leder och viktigast av alla; när det blir fred, hur kort tid tar det inte då innan man glömmer det som hänt för att något annat hemskt händer i världen?
Läste på www.svt.se att det varit storm i Vietnam och att över 100 människor omkommit. Usch!
Måste börja läsa på inför högskolan nu. Vill verkligen känna att jag gör mitt bästa där.
Hoppas att det kommer att gå bra så att jag får G på tentorna.
Ska snart träffa en tredjedelskusins fru som läser samma utbildning som jag ska gå (förskolelärare) och hon var villig att sälja lite böcker till mig. Like it!
Är ledig från jobbet imorgon. Lite lyxigt.
Har massor jag vill blogga om man jag spar det tills jag absolut inte vet vad ja ska skriva om.
Vi höres.
Kram kram

Inga kommentarer: