fredag 1 augusti 2008

1 augusti 2008 fredag Doping OS

Hej!
Det sägs att värmen ska försvinna nu snart.. känns helt ok för mig. har fått några fina dagar och längtar efter att ta på mig några snygga jeans...
Ska träffa min kompis Christina och hennes tre barn ikväll och kanske bada... ska bli kul. har hittat värdlens bästa sida på nätetr; en blogg om Andra Avenyn. Kolla:
http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=71094
Snart är det OS... och felra ryskor har dopat sig.. Hur jäkla pantade får man bli? Bra att man kom på dom i tid! Fusk är så jävla dålig stil!
Ska testa min vibratone i eftermiddag. Det är någon slags grej som ska vibrera bort fett typ... och bygga muskler.. jag är lättlurad, jag vet! Där hittade jag den:

http://www.tvins.com/products/vibratone/vibratone.php
om någon skulle vara lika lättlurad som mej.
Jag älskar att jobba käner jag nu. Tjäna egna pengar... synd att man ska leva på CSN i 3.5 år.. men jag får se till att jobba så ofta jag kan, hinner och orkar....
Kram på er!

Inga kommentarer: