torsdag 31 juli 2008

31 juli 2008 torsdag rättegång om arboga...

Hej på er!
Skriver lite fast kvällen är sen. Har jobbat och träffat vänner idag. Såg Eric Gadd på stora torget i Borås idag, efter att jag oh några vänner ätit på Brasseriet.
Tänk att juli snart är slut. En sommarmånad kvar. Jag ska NJUTA!
Rättegången om barnamorden i Arboga är igång och man förhör mamman och ska dömma om hon talar sanning eller ej. Jag vet att man ska vara riktigt säker och ha bevis etc. och ingen är dömd för domstolen dömt någon men ärligt talat: om det inte är den nu misstänkta tyska kvinnan som mördade barnen, varför säger mamman det då? hon om någon borde väll vilja att mördaren inte ska gå fri. Eller?
Ska snart börja läsa kurslitteraturen inför förskoleutbildningen. Så kul det ska bli att stimulera hjärncellerna. Måste bara ha pli på mig själv så att jag läser i god tid.. blir jag stressad är det så svårt att ta till sig något.
Godnatt.
kram

Inga kommentarer: