onsdag 30 juli 2008

Linda Skugge...mer den 30/7-08


Hej igen!

Bilden ovan är på Linda Skugge.

Har hittat tillbaka till bloggen nu. Har varit social med släkt och familj ikväll så jag har inte kunnat skriva så mycket. Läser på http://www.svt.se/ se länk:


Där det står om svartarbetare på en hamburgekedja. (Klicka på länken istället för att jag återberättar allt.) Det är helt sjukt hur företag utnyttjar människor i behov av pengar. Alla som säger att invandrare/ de med invandrarbakgrund bara lever på bidrag: dra åt skogen, det jobbet många av dem (Menar inte säga att invandrare är en grupp där alla är likadana, men här väljer jag att säga så för att förklara hur jag tänker.) är beredda att göra skulle "en vanlig svensson" aldrig göra om de så fick mycket betalt.

Är så jäkla stolt över att Linda Skugge mailat mig igen. Jag hade dessutom givit henne fel länk till min blogg och hon orkar skriva tillbaka och be om den rätta länken. I like her.

Om ni vill läsa om henne: http://www.amelia.se/blogg/linda-skugge/

Ska lägga mig nu. skriver mer imorgon.

Kram Lina

Inga kommentarer: