måndag 21 juli 2008

Mycket att göra, rättegång mot eklund 21 juli -08

hej på er!
egentligen vet jag inte om det är en kotte som läser detta för det står aldrig några kommentarer på min blogg men jag ska inte klaga... man har rätt att läsa utan att kommentera naturligtvis! :)
Idag jobbade jag. dagen gick fortare än vanligt för det hände mycket och hon jag arbetade med är lika pratglad som jag.... stackas den brukare jag jobbar hos som fått lyssna på så mycket kackel.
har börjat kolla up hur det här med högskolan fungerar och det är som en ny värld.. spännande men lite skrämmande.. ska jag börja där? bland alla andra duktiga människor... ska inte klanka ner på mig själv.. jag kan om jag vill och det vill jag... men det kommer garanterat att bli tufft. Mycket att göra med detta.
Rättegången mot Anders Eklund börjar idag. Perosnligen känner jag mig helt övertygad om att han är skyldig till allt han är anklagad för... hoppas han får ett rejält fängelsestraff om han nu anses vara frisk? Fast jag vet i fan om en sådan människa är frisk även om en undersökning visar så? (egen reflektion men dom som utreder sånt kan väll sin sak...) å andra sidan... ingen är ju dömd förrän dommen fallit... men i hans fal tror jag han alltid kommer att vara stämplad för det han är anklagad för.. även om han mot all förmodan skulle vara oskyldig på något sätt...
hinner inte skriva mera nu.
kram till er alla.

Inga kommentarer: