söndag 13 juli 2008

Linas blogg börjar nu


Välkommna till min blogg
Hej! jag trodde aldrig detta om mig själv. Jag har en blogg.
jag heter Evelina, kallas Lina, är 20 år i höst och ska börja läsa till förskolelärare på Högskolan i Borås. (Kom in på den idag. Den 13:e behöver inte alltid vara en otursdag!)
Blev inspirerad att göra en blogg då jag läser boken om Linda Skugges blogg.
Vet inte riktigt vart det här kommer att sluta men jag ska försöka uppdatera den så ofta jag kan. Jag kommer att skriva om allt mellan himmel och jord; politik, mode, skolan mm. jag har varit politiskt engagerad sedan jag fyllde 16. då jag gick med i SSU. Därav inte sagt att allt jag skriver, tycker och/eller reflekterar över alltid är röd poltik.
Ska snart äta banan och chokladpaj som en kompis bjöd på första gången när vi var 14. känns längesedan nu.
Länka gärna till min blogg.
Om något på min sida verkar oklart eller så beror det nog främst på att jag aldrig bloggat förut och att jag inte är så teknisk av mig.
Kram på er!
Lina

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du också börjar. Får lägga upp en länk sen när jag hinner. Du får ha det så bra.