tisdag 15 juli 2008

jag hade fel

hej igen!
okej ingen är felfri och absolut inte jag.... ang. det här jag kommenterade med SSU och friskolor i senaste inlägget.... när jag skrev det tyckte jag så men insåg snabbt att jag hade för lite kött på benen för att uttala mig samt att allt var mycket mera genomtänkt än vad jag förstått....
det var förmodligen jag som var trög och inte förstod poängen....
så snälla förlåt mig för misstaget och till alla som läser i fortsättningen också.... om ssu mot förmodan tycker något/gör något behöver det inte alltid betyda att jag är för eller emot det ena eller andra men jag vill fortfarande sympatisera med SSU. Men som medlem i SSU har jag väll trots allt ett ansvar att tänka efter innan jag skriver då det gäller oss. Det förstår jag nu.
Man vill ju inte att SSU ska framstå som mer splittrade högerregeringen, och om någon trodde att vi var splittrade, så kan jag säga: det är vi inte.
kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har väl rätt och skriva vad du tycker som medlem. Men det är väldigt vad den här diskussionen blivit intressant på många ställen.

MSU:S (Moderat Skolungdom) Riksordförande har väl inte direkt varit den smartaste av de som kommenterat. Ska inte börja smutskasta henne här men du kan ju läsa själv här!