onsdag 16 juli 2008

den 16 juli 2008, nyputsade fönster

Hej!
hinner bara blogga lite idag. känner mig så jäkla nöjd.... har putsat mina fönster idag :) min snälla mamma hjälpte till. lovely. om jag får barn någon gång ska jag också hjälpa dom med att putsa fönstren och sånt. det är nästan ens plikt som förälder tycker jag att hjälpa sina barn om de vill, med det man kan. (oj lät det hemskt bortskämt av mig?, det är inte meningen. vill bara tala om hur jävla bra min mamma är) Obs! menar ej curlingsföräldrar som sopar framför kidsen. men fan vilken kick man får av att ha det rent hemma. hi hi.

nu till vestäntliga saker som hänt... på liseberg har rainbow gått sönder och folk har förts till sjukhus, vad glad jag är att jag inte åkte då och att jag inte var där heller för den delen. dom måste kolla upp säkerheten bättre. tänk om någon dött?!?

om alla publicitet i media är bra publicitet som det ju ibland heter så får jag väl erkänna igen hur fel jag hade om ssu. för fan vad bra mediagenomslag det här med friskolor blev.... ingen lär ju missa oss i alla fall. undra vad som komma skall? den som lever får se...

ska på bio ikväll. mamma mia, ska jag se.
lovar att berätta hur den var. tack micke för din kommentar :)

måste läsa mera linda skugge.
fick förresten en bok på posten igår som jag beställt, handlar om knepen för att få mvg i alla ämnen. egentligen är jag kritisk till betyg över lag men jag behöver tips på hur man kan studera och motivera sig själv i skolan....
kolla själva om ni vill på nätet.
länk dit:
http://www.mvgbetyg.se/index.asp?source=adwords_sokning&gclid=CIjdiOOexJQCFROA1QodfXA8FQ

ha det gött. vi hörs.
kram Lina

Inga kommentarer: